TGR

Когато се нуждаете от информация, от повече различни предложения, които да сравнявате и да избирате помнете, че винаги има и по-добра оферта от това, което вече са ви предложили. Със сигурност ще похарчите по-малко пари и ще направите по-изгодна сделка, ако разполагате с повече информация. Най-добрите и изгодни оферти са при нас! Рекламата при нас е гаранция за 100% успех!

Лого


Що е лого ?

Логото е знак, търговска марка за фирма, организация, продукт, та дори и за уеб сайт. To е неделима част от изграждането на фирмения стил на всяка една компания.

Видове лога и техните приложения

Уникалният фирмен образ (логото) може да представлява:

лого шрифт- Най-често срещаните лога чиито дизайн е фокусиран върху текста. Подходящ е за фирми, чиято дейност може лесно и успешно да бъде визуализирана чрез текстът на логото. Намира приложение при фокусиране на вниманието върху името, когато то е лесно за разпознаване и логично за запомняне. Друга причина за по-честия избор на лого шрифт може да окаже по-лесното разпознаване на продуктите (услугите) по изписаното име отколкото по един символ (знак). Такива лога са на марките Panasonic, SAMSUNG, SHARP и много други;
лого буква- Често то представлява абравиатура от името на фирмата или продукта в случайте, когато инициалите се интерпретират по-добре, отколкото пълното име или когато името на компанията е съставено от няколко думи. Такива лога са на J & B, JPS, JPG и много други;
лого символ (знак) - Представлява семпъл, но силен графичен символ, хармонизиращ с аспекта на компанията, продукта или услугата. Подходящ е когато дейността на компанията се нуждае от емблема, която се интерпретира правилно сред потребителите. За популяризирането на този вид лого е свързано с по-голями рекламни бюджети.Такива са логата на водещите търговски марки като  Blaupunkt, NIKE, Apple Computer и други;
лого изображение (илюстрация)- Графично изображение (илюстрация) включваща в себе си символ и текстово изписване името на фирмата / продукта. Характерно за този тип лого е ефикасно комуникиране с потребителя и успешното визуализиране дейността на компанията, която представлява.
Напоследък често срещана практика е към логото да се добави и слоган (мото).

Няма коментари:

Публикуване на коментар